گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود


[ شناسه خبر: 879 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵ ] دسته:
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان به مدت دو روز با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی استان در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج،محمدهادی طهرانی مقدم بیان کرد: گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان روزهای 16 و 17 شهریورماه با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در زاهدان برگزار می‌شود.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی توانمندسازی بسیجیان فعال فضای مجازی، افزایش مهارت و دانش‌افزایی، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات این عرصه و ارتقای سواد رسانه عناصر فعال در حوزه فضای مجازی است.
وی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی مباحثی به صورت فشرده با سرفصل‌های شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی، تربیت رسانه‌ای، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، سواد بصری و تکنیک‌های تولید محتوا، رصد، امنیت و مدیریت فضای مجازی، جریان‌شناسی رسانه‌های داخلی و خارجی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری آنلاین برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
طهرانی مقدم گفت: این گردهمایی به  همت سازمان فضای مجازی بسیج استان با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، بسیج اساتید، خانه مطبوعات استان، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.