گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان آغاز به کار کرد


[ شناسه خبر: 834 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۵ ] دسته:
نخستین همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان صبح امروز با شرکت جمعی از مسوولان و فعالان فضای مجازی و با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج،گرد همایی فعالان فضای مجازی استان سمنان صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری و همچنین حضور پر شور فعالان فضای مجازی  از سراسر استان برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم جامعه با برگزاری آموزش های حضوری و مجازی در زمینه های جریان سازی در شبکه های اجتماعی ، تکنیک های اقنایی در فضای مجازی و تولید محتوای اثر گذار و … است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسالت فعالین این حوزه گفت: دوره های توانمند سازی این چنینی نقش بسزایی در ارتقای سطح سواد رسانه ای عموم هم استانی ها دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: امروزه تمام دستگاههای اجرایی باید با تشریک مساعی راهبرد افزایش توامندی در جامعه را دنبال کرده و این راهبرد می توان به افزایش مطلوبیت زایی بیافازاید.

وی همچنین تصریح کرد: مردمی سازی فعالیت ها و هم افزایی دستگاهها دو رکن مهم دولت سیزدهم است و عدالت گستری از این طریق انجام می گیرد.

لازم بذکر است در این همایش ۱۲۰ نفر از فعالان فضای مجازی طی دو روز آموزش های لازم را کسب و ضمن دریافت گواهی مربوطه مهیای حضور فعال و تاثیر گذار در فضای مجازی خواهند شد.