گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج استان بوشهر برگزار شد


[ شناسه خبر: 807 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲ ] دسته:
فعالان فضای مجازی بسیج استان بوشهر در دوره ی توانمند سازی دو روزه گرد هم آمدند و با حضور اساتید این حوزه بر توانایی های خویش برای حضور در فضای مجازی افزودند

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج: این روزها فضای مجازی یکی از عرصه های مهم تبدیل شده است که در آن نبردی سنگین بین حق و باطل صورت گرفته است و باطل با تمام توان برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

فضای مجازی یک ظرفیت بسیار مهم است که می توان از طریق آن حرف حق را به دورترین نقاط نیز فرستاد اما حضور در این فضا مستلزم آن است که دانش این حوزه را کسب کنیم و سواد کافی برای حضور در این عرصه را داشته باشیم.

فعالان بسیجی فضای مجازی استان بوشهر از سراسر شهرستان های این استان در بوشهر گرد هم آمدند تا به اندوخته های خود در زمینه ی فضای مجازی وسواد خود در این زمینه بیفزایند.

آموزش یکی از مهم ترین ارکان برای پیشرفت و حضور فعال در فضای مجازی می باشد که بسیجیان فعال فضای مجازی به عنوان پیشگامان این عرصه در زمینه ی دفاع از دست آورد های انقلاب اسلامی و عمل کردن به نقش مهم تبیین گری همواره آموزش و کسب دانش این عرصه را در دستور کار قرار داده اند

 

نقش آفرینی در فضای مجازی مهم ترین اقدام بسیجان است

 

 

مهراب کیانی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر در خصوص این دوره عنوان کرد: حضور در فضای مجازی یکی از اقدامات مهم بسیجیان است اما با بقیه ی خدماتی که بسیجان در عرصه ی گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و مقابله با هجوم دشمن انجام می دهند تفاوت هایی دارد که یکی از آنها نامحسوس بودن است و گاهی نیز با طعنه آنها را با لفظ سایبری خطاب می کنند.

کیانی افزود: بسیجیان حاضر در عرصه‌ی فضای مجازی در عین گمنام بودند در زمینه ی مقابله با جنگ نرم دشمن اقدامات چشمگیری رقم زده اند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر عنوان کرد: ما در استان بوشهر جوانانی را داریم که نوشته ها و مطالب آنها در سطح کشور شناخته شده است اما کسی آنها را نمی شناسد.

وی عنوان کرد: در برخی از برهه ها مانند سالگرد شهادت حاج قاسم بسیاری از بچه های ما مانند دوران دفاع مقدس دفاع کردند و به دلیل آنکه این زمین در اختیار دشمن از حساب های خود را که بسیار برای آن زحمت کشیده بودند از دست دادند اما گفتند فدای سر حاج قاسم و نمونه ای از فداکاری های دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.

سردار رزمجو: دشمن در فضای مجازی با انقلاب اسلامی به مبارزه برخواسته است

 

 

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این گرده همایی عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که قدرت های سیاسی اجتماعی فرهنگی و دفاعی ما را با آسیب مواجه کند.

سردار رزمجو افزود: نبردی که ما با آن روبرو هستیم نبرد در انواع زمینه هاست و تنها محدود به نبرد سخت نیست بلکه یکی از میدان های نبرد در حال حاضر نبرد در فضای مجازی است و در همین گوشی هایی که در دست همه قرار دارد جریان دارد.

گردهمایی فعالان فضای جازی بسیج استان بوشهر در روزهای 23و 24 تیرماه در شهر بوشهر برگزار شد.