پوشش رسانه ای فعالیت جهادگران در صفحات فعالان فضای مجازی


[ شناسه خبر: 832 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷ ] دسته:
فعالان فضای مجازی و رسانه های خراسان جنوبی با خط رسانه ای قوی اجلاسیه ملی جهادگران را پوشش می دهند

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی:

فعالان فضای مجازی و رسانه های خراسان جنوبی با خط رسانه ای قوی اجلاسیه ملی جهادگران را پوشش می دهند

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج ،رضایی گفت: پوشش اجلاسیه ملی جهادگران نیازمند همکاری منسجم رسانه های استان و با یک خط رسانه ای قوی و پر قدرت است که برای این امر نیازمند همت همگی است.

سجاد رضایی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی در مجمع فعالان برتر خراسان جنوبی که با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی و جمعی از مدیران رسانه های استان برگزار شد، اظهار کرد: هر رسانه از فضای مجازی و سایت های اینترنتی گرفته تا صدا وسیما، نشریات و روزنامه ها مخاطب خاص خود را دارند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مقابله با این جبهه متحد باید یک جبهه واحد و یکپارچه تشکیل شود،عنوان کرد: تلاش مجمع فعالان رسانه ای بر این است که ما بتوانیم یک جبهه واحد و متحد از تمام رسانه های استان از همه عرصه ها داشته باشیم و یک برنامه ریزی منسجم برای اتفاقات، رویدادها، مناسبت ها و حتی مقابله با تهاجمات رسانه ای دشمن برنامه ریزی کنیم.

رضایی با بیان اینکه شاید مجمع در فصلی یکبار تشکیل شود، عنوان کرد: اما این هم افزایی، هماهنگی، همکاری و ارتباط ها ادامه دار خواهد بود چراکه کمک میکند بتوانیم در یک جبهه واحد در عرصه های مختلف دستور کارهای مختلف رسانه ای را را در سطح استان پیش ببریم.

وی به دستور کار این جلسه اشاره و اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران را ۱۳ شهریور ماه همزمان با حضور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۴۷ در فردوس خواهیم داشت‌.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: پوشش اجلاسیه ملی جهادگران نیازمند همکاری منسجم رسانه های استان و با یک خط رسانه ای قوی و پر قدرت است که برای این امر نیازمند همت همگی است.