مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات در دستور کار فرهنگ سازی بسیج قرار گرفت


[ شناسه خبر: 556 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹ ] دسته:
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: موضوع مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات در دستور کار فرهنگ سازی بسیج قرار گرفته و نشست‌های تبیینی در این راستا به ویژه در فضای مجازی راه اندازی شده است.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج؛ سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نقش فضای مجازی در حضور آگاهنه مردم در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است.

وی با بیان این که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشورشان دخالت می‌کنند و ارکان نظام را با انتخاب خود می سازند، ادامه داد: مهمترین رکن انتخابات مشارکت گسترده و آگاهنه مردم در پای صندوق‌های رای است.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین مشارکت مردم در انتخابات را سبب تقویت نظام، یاس و ناامیدی دشمنان و پایبندی مردم با آرمان ها‌ی امام و دفاع مقدس دانست و گفت: موضوع مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات در دستور کار فرهنگ سازی بسیج قرار گرفته و نشست‌های تبیینی در این راستا به ویژه در فضای مجازی راه اندازی شده تا بسیجیان بتوانند در جریان جزییات انتخابات و منویات مقام معظم رهبری قرار گیرند.

 

وظیفه رئیس جمهور بررسی مشکلات معیشتی مردم است

 

سردار آزادی بررسی مشکلات مردم در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی را وظیفه‌ی رئیس جمهور آینده دانست اضافه کرد: امیدواریم که این انتخابات منجر به حضور آگاهانه و چشمگیر مردم شده تا مردم با انتخاب رئیس جمهوری آگاه و انقلابی سرنوشت چهار سال آینده‌ی کشور را مشخص کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تبیینی مجازی بسیجیان در باره‌ی موضوع انتخابات مطرح کرد: فضای مجازی به محلی برای ابراز نظر برای عقیده‌های موافق و مخالف تبدیل شده که عقاید ارزشی و بسیجی نیز باید همراه با تولید محتوا و انتشار آن در این فضا حضور پر رنگ تری از خود را به نمایش بگذارند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به لزوم استفاده و ابتکار عمل بسیجیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با تشکیل گردان‌های سایبری تلاش وسیعی را در حضور گسترده و موثر بسیجیان در فضای مجازی انجام داده است.

 

سردار آزادی حضور بسیجیان در فضای مجازی را همراه با درکی بالا از شرایط حساس کنونی خواند و افزود: نیاز به حضور نقش آفرینی بیشتر بسیجیان در فضای مجازی و افزایش سواد فضای مجازی در آحاد مردم داریم که جامعه‌ی انقلابی و بسیجی نیز بتوانند در این فضا به موفقیت‌های چشمگیری برسند.

 

وی مهمترین رکن موفقیت بسیجیان در فضای مجازی را اصل حضور و تولید محتوای جذاب دانست و گفت: تولید محتوا باید همراه با بازنشر بوده و بر افکار مردم تاثیر مثبت و بسزایی بگذارد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که فضای مجازی باید منویات مقام معظم رهبری را به صورت وسیع منتشر کند، بیان کرد: صدای مردم بودن از مهم‌ترین ارکان حضور بسیجیان در فضای مجازی بوده که در این زمینه آموزش‌های مفیدی پیش بینی شده است.