حضور پرشور در انتخابات نظام اسلامی ایران را بیمه می کند/ برپایی هفتمین رزمایش انتخابات در فضای مجازی


[ شناسه خبر: 564 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰ ] دسته:
سردار مولایی با اشاره به اهمیت انتخابات و جایگاه آن در حفظ نظام اسلامی ایران گفت: هفتمین رزمایش انتخابات در فضای مجازی با همت سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج، «سردار یوسف مولایی» طی نخستین نشست هیئت های اندبشه ورز بسیج رسانه استان البرز و اساتید برگزار شد گفت: هفتمین دوره رزمایش انتخابات در فضای مجازی با هدف حضور حداکثری مردم در سرنوشت خود برگزار شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: انتخابات سال ۱۴۰۰ یکی از مهمترین جریان های مشارکت مردم در سرنوشت و آینده شان است.

 

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی و هم اندیشی بسیج رسانه و اساتید در تحقق انتخابات به شکل پرشور و منسجم بیان کرد: بصیرت افزایی در فضای مجازی محور و اصل مبنایی در جریان تولید محتوا انتخاباتی است.

 

وی اظهار کرد: احتمال کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات با انتخاب افراد غیراصلح وجود دارد که برای مرتفع ساختن این احتمال ها نقش بسیج اساتید و بسیج رسانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: تدوین محتوا با هم اندیشی اساتید و آرایش آن به عنوان بسته آموزشی با اهتمام سازمان بسیج رسانه محقق شدنی است.