اعزام تیم های برگزیده سومین رویداد تولید محتوا بسیج به رویداد کشوری


[ شناسه خبر: 738 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹ ] دسته:
یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های برگزیده سومین رویداد تولید محتوا بسیج در چهارمحال و بختیاری به رویداد کشوری که در آذرماه برگزار می شود اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج: یاسر بیاتی مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج که از 12 تا 14 آبان ماه  هم زمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه افراد برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می کنند تصریح کرد: مرحله کشوری این رویداد از دوم تا چهارم آذرماه در تهران برگزار می شود.

بیاتی ادامه داد: این رویداد در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی برگزار شد که نفرات اول تا سوم این رویداد معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش پویانمایی “علیرضا اسداللهی بروجنی – مهدی فیروزی”  ، بخش نرم افزار تلفن همراه  آقایان “محمدرضا غلامی گندمانی – محمدرضا غیاثی گندمانی” و در بخش بازی تلفن همراه آقایان ” سجاد رفیعی – سیدعلیرضا موسوی – کامیار الیاسی – محمد محمدیوسفی – جواد اسکندری تشنیزی” به مسابقات کشوری راه یافتند.

بیاتی در پایان با اذعان بر اینکه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال یک فرصت برای تولید محتوای خوب و متناسب با فرهنگ اسلامی است تا به دشمن اجازه داده نشود برای فضای مجازی کشور ما تولید محتوا داشته باشد گفت: دشمن از این روش نمی تواند اعتقادات بچه ها، جوانان و نوجوانان را تسخیر کند.