دوره های آموزشی تولید محتوای دیجیتال در عسلویه برگزار شد


[ شناسه خبر: 849 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶ ] دسته:
دوره تولید محتوای دیجیتال مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر در شهرستان عسلویه با هدف کیفیت بخشی به تولیدات دیجیتال این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج،در  این دوره به آموزش نقاشی دیجیتال، ساخت استوری موشن و پوستر سازی پرداخته شد.

در این کارگاه سه روزه آموزشی،‌ سی نفر از نیروهای تولید محتوای شهرستان عسلویه حضور داشتند که توسط ۳ مدرس آموزش دیدند.

عباس احمدی مسئول تولید محتوا و نشر فضای مجازی بسیج استان بوشهر در خصوص این کارگاه آموزشی عنوان کرد: در کارگاه آموزشی سه روزه شهرستان عسلویه استقبال خوبی از دوره و کارگاه های آموزشی به عمل آمد ودر این کارگاه به آموزش مبانی و تکنیک های مختلف گرافیکی پرداخته شد.

احمدی عنوان کرد: الحمدلله بلافاصله بعد از دوره ما شاهد تولیدات خوبی از این شهرستان هستیم امیدوارم که این روند رو به رشد ادامه پیدا کنه و منجر به افزایش تولیدات با کیفیت در این شهرستان به شود با توجه به اینکه کارهای گرافیکی نیازمند تمرین و ممارست است.

مسئول تولید محتوا و نشر فضای مجازی بسیج استان بوشهر افزود:  امیدوارم که در چند ماه آینده شاهد رشد زیادی در تولیدات این شهرستان باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه کارگاه آموزشی نقاشی دیجیتال و استوری موشن با اینشات و پوسترسازی با متن نگار در این شهرستان برگزار شد، تولیدات در این زمینه‌‌ها رشد چشمگیر کیفی داشته باشد