اولین همایش «افسران جنگ نرم» شهرستان پردیس برگزار شد


[ شناسه خبر: 683 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹ ] دسته:
همایش «افسران جنگ نرم» برای اولین بار در استان تهران در شهرستان پردیس و با تجلیل از فعالان فضای مجازی در ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فضای مجازی بسیج،این مراسم در راستای جهاد تبیین رسانه و فضای مجازی تاکیدات مقام معظم رهبری با حضور فعالین خواهر در فضای مجازی، بور بور مسئول فضای مجازی استان تهران، نظری جانشین معاون سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور، سرهنگ امیر عبدالهیان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان پردیس، رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، رییس پلیس فتا شهرستان در سالن اجتماعات هنرستان سعادت شهر پردیس برگزار شد.

از آنجاییکه جهاد تبیین نیاز به شناخت مسئله، راهکارهای حل آن و ریشه‌یابی دقیق مشکلات، چالش‌ها و تسلط کامل بر مسائل موجود در کشور دارد؛ از این‌رو ضروری است که نسل جوان علاقه‌مند بعنوان افسران جنگ نرم، موضوعات و ابعاد مختلف مسائل کشور را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهند و آن را برای جامعه و مردم تبیین کنند و همایش افسران جنگ نرم با تاکید بر این موضوع امروز تلاش دارد با تکیه بر فرمایشات رهبری و حضور و آگاهی بخشی انقلابی فرهنگ رسانه را ارتقا بخشیده و سربازان آن در سنگر حق علیه باطل در حوزه رسانه و فضای مجازی نقش آفرینی کنند.

گفتنی است در این مراسم کارگاه آموزشی فن بیان، سواد رسانه ای و جرائم سایبری توسط تعدادی از اساتید مطرح این حوزه تدریس شد.

بور بور مسئول سازمان فضای مجازی در سخنرانی مراسم امروز گفت: دوره های آموزشی سواد رسانه ای از امروز در استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امروز جنگ روایت هاست و مقابله رسانه ای است

بور بور ادامه داد: ما در دنیا و کشور شاهد نفوذ دشمن و روایت های دروغین دشمنانمان از طریق رسانه هستیم که با انتشار اخبار دروغ درصدد ضربه زدن به کشورمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید خودمون را در فضای مجازی در محضر خداوند ببینیم، خاطر نشان شد: وظیفه امروز افسران جنگ نرم تلاش برای دین و کشورمان در این عرصه است.

همچنین در پایان همایش با حضور مسئولان از فعالان فضای مجازی در سال ۱۴۰۰ با اهدای یادبود تقدیر و تشکر شد.