مسلم معین در پیامی، درگذشت خانم لیلا امیری را تسلیت گفت


[ شناسه خبر: 548 ] [ منتشرشده درتاریخ : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲ ] دسته:
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پیامی، درگذشت خانم لیلا امیری را تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج؛ مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پیامی، درگذشت خانم لیلا امیری را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

 

خبر غمبار و ناراحت کننده درگذشت سرکار خانم امیرى از فعالین دغدغه مند و توانمند عرصه رسانه و فضاى مجازی و از همکاران خوش سابقه و پرتلاش سازمان فضاى مجازى بسیج، حقا و انصافا بر سینه ما سنگینى می کند.

 

ایشان در طول عمر بابرکت فعالیت رسانه اى خود، مطالبه مشکلات مردم و پیگیرى آرمانهاى مقدس انقلاب اسلامى را سرلوحه کار خود قرار داده بود که در این مسیر با کسب موفقیت ها و کامیابی های متعدد، کارنامه گهربارى را براى خود رقم زده بود؛ کارنامه اى که بی شک باقیات الصالحات او در دنیاى آخرت خواهد بود.

 

 

حتى رنج طاقت فرساى یک بیمارى سخت و طولانى مدت هم نتوانست عزم و انگیزه او براى پیگیرى مشکلات مردم را متوقف و خاموش کند.

 

 

بی شک دعای خیر بسیاری از مردمى که مشکلات صنفی، معیشتى و روزمره شان طی سالهاى گذشته با پیگیری ها و تلاش های رسانه اى مرحومه امیرى حل شده است، همواره بدرقه روح بلند او خواهد بود.

 

 

اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده محترم امیرى، قرارگاه فضاى مجازی سپاه صاحب الزمان قزوین و مسئول محترم آن برادر امیرى، جامعه رسانه اى استان قزوین، فعالین بسیجى فضاى مجازى و همه دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض می کنم.

 

 

مسلم معین

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج